Digitalt kartarkiv for Ståle Gjelsten
|
Logg inn
Alle brukere
|
Språk:
Norsk
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
lietuvių kalba
Norsk
Polski
Português
Русский
Svenska
Türkçe
Український
|
DOMA 3.0.9
Vis veivalg
Skjul veivalg
|
Vis oversiktskart
Skjul oversiktskart
|
KML
|
<< Tilbake
<< TV-cup #1 (07.01.2015)
|
TV cup #2 del 1 (21.01.2015) >>
Mellomdistanse testløp med Rogaland Kretslag (10.01.2015)
Kategori:
Trening
Kart/område:
Kringsjå
Arrangør:
KOK/Rogaland
Land:
Norway
Disiplin:
Mellom, dag
Distanse:
4.46 km
Tid:
37:30
Gj.sn. HR:
173
Maksimum HR:
183
3D Rerun
Dau kropp, klarte ikke pushe. Teknisk er det litt blandet.
S-1: Det er så mye vindfall på tvers av søkket jeg løper i starten at jeg endrer plan og følger stien ut til høyre. Da tenker jeg å dra ut venstre etter steingjerdet, men jeg blir feig når jeg ser nedoverbakken og prøver å kutte over tidligere. Mister tommelgrepet ned noen skrenter og tror plutselig at jeg er i steinura 50 m NNV for posten. Skjønner naturlig nok lite av kartet. Stopper etterhvert for å lese meg ordentlig inn og finner da ut at jeg er 120 m for langt V.
1-2: Egentlig greit, har fin kontroll, men det går fryktelig sakte å krysse alle småsøkkene. Mulig høyre ut av 1. og følge terrenget mer naturlig er raskere?
2-3: Bra gjennomført, sett bort fra at det går for sakte.
3-4: Dårlig utgangsretning, har ikke engang lest at det er en svær skrentrekke foran meg. Løser resten av strekket fint.
4-5: Veldig rykkete og omstendelig løping. Jeg stoler ikke på underlaget og er usikker og redd i nedoverløpinga. Trolig bedre å legge seg litt lenger høyre?
5-6: Grei start, men jeg forventer posten alt for tidlig og leser ikke kart mot slutten av strekket. Jeg tenker hele tiden at posten skal være bak neste kolle, så det blir litt nykkete og sakte.
6-7: Taper sikkert et drøyt minutt på å løpe ut på det gule. Det var kommet en liten innsjø rundt det gule området og det var fullt av tornebusker og dritt. Jeg så aldri den lille stien til høyre for streken i starten, det hadde nok vært et mye bedre alternativ. Jeg kunne også løst det bedre siste halvdel.
7-8: Litt mer åpent terreng og jeg får tilbake litt flyt.
8-9: Enkelt.
9-10: Jeg fant en fin trasé som jeg tror er bra. Litt usikker inn mot posten, men ser postflagget 50 m unna.
10-11: Jeg så først ikke stien rett ved posten og tenkte å løpe litt høyre for streken og inn på sti etter hvert. I det jeg krysser stien ut fra posten ombestemmer jeg meg. Det blei rundt gitt. En litt lenger venstrebue inn i posten enn hva jeg planla.
11-12: Bra. Fin løpbarhet så jeg kan ligge på kurs.
Kjipt at jeg ikke klarer å utnytte en fin økt med EKT bedre, men det går heldigvis fort nok til at jeg føler at det tekniske utbyttet er bra. Imponerende av Hans Gunnar å løpe økta på 27 min.
Vis kommentarer
Skjul kommentarer
(
0
)
Skriv ny kommentar
Navn:
E-post:
Lagre